Vanliga frågor

Beställning och betalning


Hur kan jag beställa?

Du kan enkelt beställa via vår onlineplattform. När du hittar en produkt du behöver kan du lägga till den i varukorgen, logga in och gå igenom beställningsprocessen. När beställningen är klar får du en beställningssammanfattning till din e-post. Orderhistorik kommer också att lagras på ditt konto.

Du kan även enkelt göra ombeställningar i efterhand genom att klicka på knappen "beställ om" på en av dina tidigare gjorda beställningar. När du har klickat på knappen "beställ om" öppnas varukorgen och du kan ändra kvantiteter eller produkter.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

Du kan använda alla vanliga kreditkort.

Vad är leveranskostnaderna?

Leveranskostnader beror på fraktkrav. Du kan se fraktkostnaderna i kassan innan du gör betalningen.

Kan jag avboka min beställning?

Om du vill avbryta din beställning, vänligen gör det så snart som möjligt. Om vi ​​redan har behandlat din beställning, vänligen kontakta oss och returnera produkten.

Kan jag spåra min beställning?

Vi skickar dig spårningskoden för försändelsen när paketet skickas.

Fraktinformation


Leveranstid?

Leveranstiden kommer att bekräftas på orderbekräftelsen.

Fraktkostnader?

Fraktkostnader beror på din plats och produkter på din beställning. Vissa produkter måste skickas i torris. Dessa torrisförsändelser har en något högre fraktavgift. Vår webbutik visar automatiskt fraktavgift och fraktkostnader i kassan.

Andra leveransadress?

Du kan enkelt ändra din leveransadress på ditt konto. Du behöver bara logga in och klicka på "mitt konto" och "redigera". Du kan också ändra leveransadress i kassan om du behöver. Klicka bara på "redigera" under "leveransadress".